Питання та відповіді
Оплата замовлення
Які форми оплати замовлень доступні?
Чи безпечний платіж банківською карткою онлайн?
Потрібно повідомляти про оплату замовлення?
Я маю промокод. Як ним скористатися?
Чи підсумовується активна знижка на товар та знижка, отримана за промокодом?
Як здійснюється повернення коштів, якщо товару немає в наявності?
Чи можна сплатити товар бонусами?
Будь-який товар на сайті можна оплатити бонусними коштами, які нараховуються за програмою лояльності. 1 бонус дорівнює 1 гриві. *Бонусна програма припиняє свою роботу з 01.01.2023, всі невикористані бонуси будуть анульовані.
Доставка
Куди я можу доставити замовлення?
Як відстежити посилку?
Оформивши замовлення на відділення Нової Пошти, ви зможете відстежити посилку за допомогою особистого трекінг-номера, перейшовши за посиланням tracking.novaposhta.ua або в мобільному додатку Нова Пошта.
Скільки коштує доставка замовлення?
Коли я отримаю своє замовлення?
Коли надсилається замовлення?
Чи можу я змінити своє замовлення, якщо воно вже відправлене?
Чи можу я змінити адресу доставки?
Так. Якщо ваше замовлення ще не було відправлено, то змінити адресу можна, зв'язавшись із менеджером нашого інтернет-магазину. Якщо ваше замовлення вже відправлено, то змінити адресу доставки можна за допомогою трекінг-функцій сервісу Нова Пошта за посиланням tracking.novaposhta.ua або в мобільному додатку Нова Пошта.
Чи можу я скасувати замовлення?
Так, якщо ваше замовлення ще не надіслано, Ви можете скасувати його, зв'язавшись із нами за актуальним номером телефону. Якщо ми вже надіслали ваше замовлення, тоді потрібно здійснити повернення відповідно до умов, вказаних на сторінціПовернення/Обмін.