+380 99 111-01-22
з 10:00 до 18:00
Зворотний дзвінок
UA | RU

Питання та відповіді

Оплата замовлення

Які форми оплати замовлень доступні?

Для оплати замовлення ви можете скористатися кредитними/дебетовими картками будь-яких банків України. Також можна сплатити замовлення за допомогою онлайн-систем LiqPay, Приват24 та ApplePay. Оплата післяплатою приймається на пошті з умовою додаткової комісії 20 грн 2% від суми замовлення.

Чи безпечний платіж банківською карткою онлайн?

Ми гарантуємо повну безпеку та конфіденційність платіжних даних наших покупців.

Потрібно повідомляти про оплату замовлення?

Здійснюючи оплату, вказуйте номер вашого замовлення у призначенні платежу. Так ми автоматично дізнаємося, що ваше замовлення оплачене. Ви можете надіслати скріншот з інформацією про оплату в один з наших актуальних месенджерів (Viber, Telegram), це допоможе нам швидше відправити ваше замовлення, якщо банк затримує транзакцію.

Я маю промокод. Як ним скористатися?

У процесі оформлення замовлення вам необхідно ввести свій промокод у спеціальний рядок для активації знижки. Якщо термін дії коду є актуальним, тоді знижка автоматично застосовується до вашого замовлення.

Чи підсумовується активна знижка на товар та знижка, отримана за промокодом?

Так, підсумовується, але лише за умови, що промокод у грошовому еквіваленті. У разі відсоткової знижки обох пропозицій до замовлення застосовується та, відсоток якої більший.

Як здійснюється повернення коштів, якщо товару немає в наявності?

Ми оформляємо повернення коштів у той же день після отримання вашої заявки. Однак, з технічних причин це може зайняти трохи більше часу, але не більше десяти робочих банківських днів.

Чи можна сплатити товар бонусами?

Будь-який товар на сайті можна оплатити бонусними коштами, які нараховуються за програмою лояльності. 1 бонус дорівнює 1 гриві. *Бонусна програма припиняє свою роботу з 01.01.2023, всі невикористані бонуси будуть анульовані.

Доставка

Куди я можу доставити замовлення?

Замовлення надсилаються по всій території України. Ви можете оформити доставку на відділення експрес-служби Нова Пошта або за адресою за допомогою функції кур'єрської доставки Нова Пошта.

Як відстежити посилку?

Оформивши замовлення на відділення Нової Пошти, ви зможете відстежити посилку за допомогою особистого трекінг-номера, перейшовши за посиланням tracking.novaposhta.ua або в мобільному додатку Нова Пошта.

Скільки коштує доставка замовлення?

Ми надаємо безкоштовну доставку замовлень на суму від 1500 грн. Якщо сума замовлення менша за 1 500 грн, то вартість доставки розраховується згідно з актуальними тарифами Нової Пошти.

Коли я отримаю своє замовлення?

Тривалість доставки по всій території України складає 2-4 робочіх днів з моменту відправлення замовлення.

Коли надсилається замовлення?

Враховуючи роботу під час війни, строки обробки замовлень змінилися. Наразі термін відправлення може становити 1-3 дні. Проте, ми робимо все можливе, аби ваше замовлення було відправлене якнайшвидше.

Чи можу я змінити своє замовлення, якщо воно вже відправлене?

Ви можете оформити нове замовлення, а на попереднє буде оформлене повернення (уточнюйте інформацію у менеджера інтернет-магазину).

Чи можу я змінити адресу доставки?

Так. Якщо ваше замовлення ще не було відправлено, то змінити адресу можна, зв'язавшись із менеджером нашого інтернет-магазину. Якщо ваше замовлення вже відправлено, то змінити адресу доставки можна за допомогою трекінг-функцій сервісу Нова Пошта за посиланням tracking.novaposhta.ua або в мобільному додатку Нова Пошта.

Чи можу я скасувати замовлення?

Так, якщо ваше замовлення ще не надіслано, Ви можете скасувати його, зв'язавшись із нами за актуальним номером телефону. Якщо ми вже надіслали ваше замовлення, тоді потрібно здійснити повернення відповідно до умов, вказаних на сторінціПовернення/Обмін.

Чи можна відкласти дату доставки замовлення?

Так. Під час оформлення замовлення ви можете вказати бажану дату доставки. Якщо ви вже оформили замовлення, то відкласти доставку можна лише за умови, що він ще не відправлений.

Зв'язок

Як зв'язатися зі службою підтримки клієнтів?

Зателефонуйте за номером телефону, який вказаний на сайті або напишіть нам у месенджери (Viber, Telegram).

Чи можна отримати особисту консультацію щодо підбору косметичної продукції?

Ми будемо раді допомогти вам підібрати вашу ідеальну косметику! Зв'яжіться з сервісом підтримки клієнтів по телефону і наші консультанти-експерти із задоволенням допоможуть вам вибрати те, що необхідно.

Я надіслав листа на електронну пошту. Коли чекати на відповідь?

Ви отримаєте відповідь протягом 24-48 годин. Якщо ж після закінчення цього часу ви не отримали відповіді, зверніться за актуальним номером телефону, який вказаний на сайті.

Реєстрація/Обліковий запис

Як створити обліковий запис?

Здійснити реєстрацію можна на сторінці вашого особистого кабінету. Натисніть кнопку у верхньому правому куті екрана і введіть дані для створення облікового запису.

Я не можу зайти до свого облікового запису.

Зв'яжіться зі службою підтримки клієнтів за номером телефону, який вказаний на сайті або напишіть в актуальні месенджери (Viber, Telegram).

Інформація про товари

Продукція, запропонована в асортименті, є оригінальною?

Вся продукція в нашому інтернет-магазині є оригінальною та сертифікованою. Ми співпрацюємо виключно з офіційними представниками брендів та з перевіреними дистриб'юторами.

Як дізнатися точні терміни придатності продуктів?

Зв'яжіться з менеджером нашого інтернет-магазину за номером телефону, вказаним на сайті, для уточнення терміну придатності будь-якого косметичного засобу.

Чи можу я отримати пробник товару перед замовленням?

Ми не надсилаємо пробники косметики окремо від замовлень. Ви можете проконсультуватися з менеджером нашого магазину та підібрати на додаток до свого замовлення тест-версії засобів певних брендів.

Які бренди пропонують пробники своєї косметики?

Бренди, які пропонують пробники своєї фірмової продукції: Orising, Valmont, Bellefontaine, Genosys, Phytomer, Karin Herzog, Lee Stafford, DSD de Luxe, Erborian, Jurlique, Leonor Greyl, Oxford Biolabs, PÜR, Instytutum.

Як упаковують товар перед відправленням?

Ми відправляємо косметику в оригінальній упаковці. Перед відправленням косметику поміщаємо в бокс з матеріалу, що переробляється з наповнювачем, який захищає продукт під час транспортування і відповідає екостандартам.

Подарункові замовлення та сертифікати

Чи можу я оформити подарункове замовлення?

Так! У нашому інтернет-магазині ви можете оформити замовлення у подарунок іншій людині. Для цього у кошику під час оформлення замовлення натисніть кнопку з подарунком. Тут вкажіть всю необхідну інформацію, яку ми реалізуємо!

На яку суму я можу замовити подарунковий сертифікат?

Ми надаємо подарункові сертифікати на суми 500, 1 000, 2 000, 3 000, 5 000, 8 000 та 10 000 грн!

Пошук
закрыть